Skok v počitnice

Zadnje dni šolskega leta smo preživeli na športnih dnevih in izletih. Družili smo se ob igrah, v gozdu, ob Ribnici, si pogledali kakšno risanko, predvsem pa izkoristili dneve pred poletnimi počitnicami. Zadnji dan so učenci dobili še zaslužena spričevala in pohvale....

Aktivni četrtošolci

Četrtošolci smo svoje zadnje dni na podružnični šoli preživeli nadvse aktivno. V sklopu spoznavanja Bohinja smo obiskali vasi Zgornje bohinjske doline ter Bohinjsko Bistrico.  Svoje znanje smo poglabljali v muzejih: Oplenova hiša, Planšarski muzej, Muzej Tomaža...

Mednarodni festival alpskega cvetja

V torek, 4. 6. 2024, se je odvijal festival alpskega cvetja. Na podružnični šoli v Srednji vasi smo okrasili okolico šole. Pred šolo smo narisali cvetlice. Dokončali smo talne igre in pobarvali cvetlice, s katerimi smo okrasili ograjo pred šolo ter našo zunanjo...

Četrtošolci v ŠVN – 4. dan

Zjutraj smo se odpravili na pohod, na koncu pa nas je čakala najboljša nagrada - krof! Kako hitro smo jih zmazali! Po gradnji prenočišča za Perkmandlca smo zakurili še ogenj, pokazali talente sobe in odplesali še v zadnjo noč. Še malo pa bomo nazaj doma 🙂 Dobro mi je...

Četrtošolci v ŠVN – 3. dan

V sredo je bil dež. Imeli smo dve dejavnosti. Najprej smo imeli DRU, potem pa šport. Bilo je zelo zabavno. Pri športu smo veliko tekli, igrali smo se hribčke in skodelice. Pri DRU smo se učili o Sloveniji. Po kosilu smo imeli počitek. V tem času smo pripravljali točko...

Četrtošolci v ŠVN – 2. dan

Včeraj smo imeli zanimiv dan. Snemali smo risanke, zlagali lego kocke in občudovali ter čutili naravo. Na obrazih so nasmehi, trebuščki so polni. (Branka, učiteljica) Kuhar nam pripravlja zeloooo dobro hrano. (Anastazija, 4. a) Včeraj smo se vozili s skiroji in...

Četrtošolci v ŠVN – 1.dan

Pozdravljeni. Prvi dan smo odlično preživeli. Učenci so sproščeni, navdušeni, aktivni, nasmejani! Vse = OK! (učiteljica, 4.a) Živijo, mi smo zelo aktivni in kar naprej smo v naravi. (Paula, 4. b) Izdelovali smo bivake v gozdu. Lepo je! (Brina, 4. b) Imamo se noro...

Noč knjige

Končno je napočil april in z njo težko pričakovana noč knjige. Pridni bralci smo letošnji večer preživeli v soli v prav posebni družbi. Za začetek nas je obiskala ilustratorka Lea Vučko, ki nam je pripovedovala o svojem delu in nam celo pokazala, kako izgleda risanje...

Športno veselje v domu Sv. Martina

V ponedeljek in torek, 15. ter 16. aprila, smo imeli uro športa s stanovalci doma starejših občanov. Učenci četrtega razreda so se s stanovalci odpravili na sproščujoč sprehod v okolico doma. Med potjo so se pogovarjali in izmenjevali zanimive zgodbe. Učenci prvega,...